piątek, 31 sierpnia 2012

itadakimasu!

Po całonocnych rozmyśleniach, czułam się dzisiaj jak zombie. No, ale jak nie myśleć skoro niedługo powrót do szkoły, powrót do wszystkich problemów? Tyle obowiązków, nauki, fałszywych ludzi, egzaminów i bierzmowanie. Ech, trzecia gim. jest straszna -.-

Ostatnio wpadłam na filmików o Japońskich słodyczach, a jako fanka wszystkiego co słodkie, kawaii i Japońskie, po prostu nie mogłam ich nie wstawić.

[ 1 ]     [ 2 ]      [ 3 ]      [ 4 ]   

Marzy mi się zjedzenie czegoś takiego ♥













36 komentarzy:

  1. Też widziałam takie "słodycze" w internecie.
    Niby wszystko wygląda tak fajnie, ale, kurczę, tam musi być trochę chemii :/
    A pocky jadłam, jest pyszne! Polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako twoje starsza koleżanka ( w tym roku zawitam w progi liceum) zdradzę ci małą tajemnicę. Otóż końcówka gimnazjum to jeden z najlepszych okresów w twoim życiu. Pewnie miało kto ci to powie, ale tak jest naprawdę. Wtedy większości rzeczy próbujesz po raz pierwszy - wagary, ucieczki z lekcji, słabsze oceny, a tym samym nie jesteś jeszcze w pełni dorosła, nie musisz być aż tak odpowiedzialna. I to jest genialne.
    Jednak apeluję: rób wszystko, byle z głową. A od procentów i palenia trzymaj się z daleka przynajmniej do końcówki trzeciej klasy (która jest naprawdę najlepszym, co mnie dotychczas spotkało). W końcu trzeba będzie jakoś uczcić testy i zakończenie gimnazjum.
    A mówiąc poważnie: ja strasznie martwiłam się ostatnią klasą gimnazjum (nawał obowiązków, testy), ale teraz wiem, że jeśli masz porządnych znajomych, to nie masz się czym martwić ;3
    Pozdrawiam!

    PS Bierzmowanie i testy da się jakoś przeboleć, serio ^^
    PS2 Pocky ----> omomom ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Damy rade! Jakoś przetrwamy 3 gimnazjum, a potem się uwolnimy od niektórych fałszywych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Tyle obowiązków, nauki, fałszywych ludzi, egzaminów i bierzmowanie. Ech, trzecia gim. jest straszna -.-" ach... dokładnie to samo czeka mnie w tym roku :(
    Wiesz... zostaję raczej na wp jakoś się już przyzwyczaiłam, myślałam też tak jak ty o blogspot, ale próbowałam tu już przed ryssikiem się urządzać - jak widać nie wypaliło. Blogspot ma wile możliwości ale nie wiem czemu wydaje mi się być ciężki do ogarnięcia. Może to tylko pierwsze wrażenie ? Nie wiem... A tematyka to głównie Japonia, manga, anime... Bo kurcze zaczynam się bardziej wkręcać a nie ma sensu ładować tego do ryssika. :)
    Pozdr.Aga ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero dzisiaj się dowiedziałam że jest takie święto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję Ci wyprawę do Tesco bądź innego sklepu, gdzie na 100% znajdziesz zamienniki ów słodyczy :3
    Nie załamuj mnie, bo szkoła jeszcze się nie zaczęła. #Będzie dobrze. Będzie dobrze!#

    OdpowiedzUsuń
  7. Pocky! Jadłam to na konwencie- dokładnie Balconie :P Nawet takie same jak jest na zdjęciu:P Polecam, bo są mega smaczne:P
    Trzecia gimnazjum- w brew pozorom to fajna klasa- przynajmniej dla mnie była xP
    Nowy rozdział- to w każda niedziele będzie xP
    Ale tez tempo zależy od tego jak Kaoru będzie wydawać rozdziały swojego opowiadania- bo na podstawie jego są tworzone moje rysunki ;) Podaje do niego linka i polecam skomentować:P
    http://kizunanonippon.blogspot.com/p/opowiadania.html

    OdpowiedzUsuń
  8. POKY ! ;3 yaaami ;3 sama bym zjadła!
    I owszem Psy Pandy są CUDOWNE !
    I zgadzam się - 3 GIMNAZJUM JEST NAJGORSZA ! Całe szczęście, że to już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też idę w tym roku do 3 gim. ;/
    A te patyki w czekoladzie, to bym jadła. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, nawet nie chcę myśleć o tej szkole -.-
    Też myślałam, że 3 kl. gim. jest straszna, ale pomimo cholernie irytujących nauczycieli, którym włączyło się potrójne mówienie o egzaminach (od pierwszej klasy o tym trąbią, ale w trzeciej to już na każdym kroku), to jest normalnie. No, ale dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, ten rok to będzie koszmar, ale nie warto się przejmować takimi sprawami ;) Fajny blog, dołączam do obserwatorów ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. oby ten rok szkolny zleciał tak szybko, jak wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak boją się 3 GIM i egzaminu. Powiem ci, że ja prawie wgl nie uczyłam się na to, tylko przeczytałam niektóre notatki z polskiego. I co z tego wynikło? Ano 42, 30 i chyba 35 pkt z egzaminu xD pomińmy fakt, że dobrze się uczę xD ale jeśli ty masz choć trójki i czwórki z przedmiotów, to to wystarczy do tego,byś dobrze napisała! *____* Ten egzamin nie jest straszny, po prostu sami nauczyciele straszą tymi tekstami, że musimy się na to uczyć i mamy dobrze to napisać. Nauczyciele są okropni! ^^
    A sama 3 GIM nie jest trudna, ja z chęcią bym tam wróciła :) nie ma co, ty się boisz o 3 klasę, a ja przecież idę teraz do 2 technikum i przez cb ja też zaraz zacznę panikowac, haha xD
    Btw, życzę już powodzenia w nauce :)
    I uzupełniłam twojego bloga w linkach ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. III Gim nie jest taka straszna. Przeżyłam ja i jest mi dobrze.;) Teraz idę do I LO i się boję, bo tu dopiero zaczyna się poważne życie. Nauka itp. Nie wiem czy dam sobie radę, ale sie postaram. :) Ja wróciłabym do gimnazjum... bo to były tak zwane beztroskie lata. Ale każdy woli co innego.;)
    Dasz Radę!;****
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. też idę do 3 teraz więc wiem co czujesz ^^
    słodkości na zdjęciu wyglądają apetycznie, mniam ;)

    zapraszam
    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. będzie dobrze, zepniesz się i zdasz te gimnazjalne. to pestka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz ide do 1 gim i się też troche boje ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://agulaaa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na kolejną odsłonę "Projektu X"!
    :P

    OdpowiedzUsuń
  19. jesli masz fajna klase, to uwierz, ze bedizesz tesknic za gimnazjum :DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Pocky! uwielbiam <3
    masz cudny nagłówek! :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zjadłabym coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jadłam Pocky! YUMMY! *.*
    dziękuję <3
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz mnie czeka 1 Gimnazjum. Boję się lekko niej, bo będzie dużo nauki i nowi znajomi (więcej ludzi na fjesie przynajmniej xd).
    Chętnie bym też zjadła np. Pocky. Na yatta.pl można zamówić.
    Fajnie wygląda teraz twój blog :) Taki... spokojny i fajny xD
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też idę teraz do trzeciej klasy, tak się jej boję, że szok :c mam nadzieję, że nie będzie tak źle i jakoś w miarę przyjemnie przebrnę przez ten rok nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z japońskich słodyczy jadłam jedynie Pocky, które kupiłam sobie będąc w... Bułgarii. W życiu bym się nie spodziewała, że dostanę je akurat tam. I to jeszcze za mało małe pieniądze. Może to nie były słodycze sprowadzane z Japonii, ale na pewno wyrabiane w ten sam sposób. W każdym bądź razie, najadłam się ich wtedy za wszystkie czasyxD

    Powiem ci, że ja w trzeciej gimnazjum też się strasznie stresowałam egzaminem gimnazjalnym i byłam naprawdę szczęśliwa, kiedy było już po. A teraz jeszcze dwa lata i czeka mnie matura. Aż się boję na samą myśl, uh.

    A tak w ogóle, to wróciłam do swojej pisaniny o Azji. Tyle, że teraz można mnie znaleźć na skosnoocy.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic nie jadłam z japońskich słodyczy, ale jak tobie smakaują to mi powinny też!

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odmiana Pocky ->Mikado jest dostępna w Polsce:D Ja znalazłam w Realu ostatnio i byłam mega zdziwiona^^ Szkoda,że nie ma u nas onigiri w sprzedaży:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też 3 gim,masakra...Do bierzmowania i tak mnie pewnie nie dopuszczą,nie zależy mi.
    Nie jadłąm Pocky,ale jadłam mikado,taki europejski odpowiednik i są pyszne!:3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też bym z chęcią coś takiego schrupała ;D

    OdpowiedzUsuń