wtorek, 18 września 2012

Kfashion, czyli moda w Korei cz.2


  O dziwo w szkole nie jest tak źle. Dzisiejszy dzień, mimo sprawdzianu z niemieckiego, okazał się bardzo pozytywny. Dziękuje wam za te bredzenie o tym " kto będzie Taranee a kto Cornelią ", za wspominanie bardzo odległych czasów (czyli tych rok temu), za kradzież pewnemu panu zeszytu, za odbieranie super brata z super przedszkola, za soczek z marchewką, jabłkiem i pomarańczą, za Puci puci który jest Czosnkiem. I za inne takie tam pomysły na, które mogłyśmy wpaść tylko my. 
Dzięki ♥


Kolejną odmianą koreańskiego stylu jest tak zwany Romantic. Kładzie on ogromny nacisk na słodkość i dziewczęcość ( a jednocześnie jest bardzo skromny).  Kolory przeważające w tym stylu są neutralne i pastelowe. Występują tutaj również : bufy, wstążki, zwiewne tkaniny, kokardy i wszystko to, co dodaje uroku.


Każda posiadaczka takiego stylu powinna zaopatrzyć się w:
  • wełniane swetry oversize
  • zwiewne, krótkie spódniczki i sukienki
  • baleriny lub buty na obcasie
  • naszyjnik z pereł
  • kolczyki, broszki etc. z motywem kokardy
  • czarno-białą koszulę (np. w groszki) z kołnierzykiem
  • długie zakolanówki.





35 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie, choć ja osobiście nie wbiłambym się w takie wdzianko, nie to że brzydkie czy coś, ale widziałaś kiedyś metala z kokardkami na włosach? ;D Pozdrawiam ( japoniamoimokiem.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te ubranka:)
    Co nei co bym sama założyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. miło mi, że tak myślisz : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam w sobie styl romantic jest jak najbardziej dla mnie, ale jak patrzę na te zdjęcia to już nie jestem tego taka pewna. Niby wygląda to ładnie, ale kojarzy mi się trochę z taką przysłowiową " dzidzią piernik". Wystarczy spojrzeć na niebieską sukienkę w groszki. Sam strój ładny, ale ta kokarda to jednak przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko nie chcę zniszczyć :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. to zabieraj się za słuchanie, a nie w kulki lecisz! Madness jest genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, ja już niestety za stara jestem, na takie fatałaszki. A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka niebieska, w kropki jest śliczna <3
    PUCI PUCI

    OdpowiedzUsuń
  9. oh, chciałabym, ale jestem do takich ubrań stanowczo za chuda ><

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te ciuszki <33 Też miałam dzisiaj sprawdzian z niemca xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej podoba mi się styl miejski jeśli chodzi o Koreę :D Nawet wpadł mi do głowy bardzo ambitny plan, żeby sama zacząć się tak nosić, ale co z tego wyniknie to zobaczymy... Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  12. słoooodki ten styl!
    Puci puci który jest czosnkiem? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ notka idealna dla mnie. Uwielbiam taki styl: kocham obcasy, krótkie sukienki, pastele itd. Niesamowity urok i wdzięk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki styl i podoba mi się... Ale jak najbardziej nie dla mnie. ;D
    Główny powód ? Sukienki ! Spódniczki ! Iie ! Na pamiętam kiedy coś takiego miałam na sobie ;D
    Z godnie z obietnicą dzisiaj nn u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś nominowana

    http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-moj-blog-otrzyma-az.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohayo ^^ Zostałaś wyróżniona ( japoniamoimokiem.blogspot.com dotyczy posta So Sweet Blog Awards ) ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ich styl, mimo, że nie ubrałabym się tak :D

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. omg. uwielbiam ten styl Σ(゜ロ゜;)
    teraz skoro wiem jak się nazywa, będę
    mogła sobie jakieś inspiracje wyszukać
    Dzię-ku-ję ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. A dziękuję :)
    Ach, znowu ta ich moda. Jak ja kocham na to patrzeć! <'3


    http://porcelanowailuzja.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Super notka! Nic dodać nic ująć :-) Co do trzeciego bloga dam
    (damy ^.^) znać .
    Druga korania00
    between-secret.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. no niektore naprawdę fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie stylizacje! Są ślicznie! Ostatnio nawet zapchałam nimi swojego tumblra :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie oglądałam Happy Feet 2 xD Ale mama nadzieje nadrobić to w ten weekend xD
    O raju, chyba naprawdę założę fanclub z powodu z tego wcześniejszego wstawania xD

    Dziękuje:P Przynajmniej Tobie się podoba, bo mi jakoś nie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten styl tylko... nie każdy będzie w tych ciuszkach dobrze wyglądał :( Tylko szczupłe dziewczyny mogą sobie na to pozwolić bo puszyste już karykaturalnie będą wyglądały :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciesz się że wszystko układa ci się w szkole :)Przeprasza że długo się nie odzywałam ;( Śliczny jest ten koreański styl troche podobny do mojego :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te ciuszki są prześliczne, ale jak w przypadku poprzedniego postu, to wygląda uroczo, ale tylko dlatego, że te Koreańki mają świetną figurę i na nich po prostu wszystko wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega słodkie są te ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cieszę się, że u ciebie w szkole było ok. ja już nie daję rady, przez te kartkówki, pytania, sprawdziany :c ubóstwiam ten styl, szkoda tylko, że nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś fajnego wełnianego swetra :c

    OdpowiedzUsuń
  30. Na skosnoocy.blogspot.com nowy post, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  31. <3

    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja byłam Will -.-
    Całkiem fajny ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ahh, chciałabym się tak ubierać. ale jeszcze te 5-10 kg w dół i będę mogła! :D

    OdpowiedzUsuń