piątek, 7 września 2012

Kfashion, czyli moda w Korei.

 Dopiero co zaczął się pierwszy tydzień szkoły, a ja już nie miałam czasu żeby zajrzeć tutaj, choć na chwilę. Ogólnie będę rzadziej tu zaglądać, bo nauczyciele zawalili nas nauką na cały rok, mamy nawet czytać lektury z religii (?). Chociaż nie narzekam, bo jest raczej pozytywnie :)


Moda w Korei dzieli się na wiele grup i podgrup. Strój zależy od subkultury do której należymy, od okazji na którą go zakładamy, od miejsca w którym się znajdujemy etc. Moim ulubionym i jednym z najbardziej popularnych jest URBAN STYLE.


Jak sama nazwa wskazuje jest to styl uliczny. Miesza się tutaj wygoda i elegancja. Co jest najważniejsze? Warstwy, warstwy i jeszcze raz warstwy. Każdy przedstawiciel tego stylu musi z całą pewnością zaopatrzyć się również w:
  •  tuniki, swetry oversize
  • getry, zakolanówki i wełniane rajstopy noszone do szortów lub mini.
  • torby maxi, wełniane czapki i szaliki, dłuugie wisiorki, kilka bransoletek na ręce, duże pierścionki.
  • bluzy i bluzki z ciekawymi nadrukami
  • płaskie buty lub na niskim obcasie   



35 komentarzy:

  1. to świetny styl , nawet mi przypadł do gustu : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ładnie, ale ja bym się chyba nie zdecydowała na podobny styl. Lubię bardzo eleganckie ubrania, a wełniane czapki do mnie nie pasują. Nawet jak na dworze jest -20 stopni to ich nie wkładam tylko marznę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajć! Fajny post. Ten jest najfajniejszym z Twoich postów. Oby takich więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cooo lektury z religii?:D ale wymyślają :o
    Bardzo mi się podoba taki styl:) jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm lektury z religii, a to dziwne. ;) ja mam w tym roku 19 lektur z polskiego w tym Lalkę i Pana Tadeusza. ;O obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek jest na prawdę śliczny, ale niestety ma brzydki tył. ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. om. ten styl jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lektury z religii ? Hymm. ciekawe ;)
    Lubie ten styl, mi osobiście jak najbardziej odpowiada. Hahha. kojarzy mi się z takimi małymi dziewczynkami, nie wiem czemu ;D

    No tak trudno będzie ale będę się starać. Mam nadzieję że przemówię nie tylko do otaku, ale też do innych ;]

    A ulubiona piosenka three days grace to chyba Get out alive. Bardzo lubię tą nutkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, naprawdę lubiłam szkołę- czy to aż takie dziwne? Właściwie lubiłam atmosferę w szkole. To znaczy znajomych i wspólne chwile z nimi spędzone, które wspominam do dnia dzisiejszego.
    A najbardziej ze szkoły to mi brakuje dzwonków, bo na studiach na uczelniach ich nie ma xD
    Dobrze, że moje klasy od początku do końca były fajne- czas z nimi szybko zleciał. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie stresuję się maturą, mam ją gdzieś, chociaż może moje notki mogą brzmieć błagalnie czy tez żałośnie :) damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd Ty bierzesz te zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam że dawno notki nie było ale nie mam czasu jej napisać, jak tylko cos się pojawi, na pewno dam znać :D Pozdrawiam :) Yukari-chan :3

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham ich styl ! <3
    obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam ten styl.
    Ostatni sweter jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że nie narzekasz na gimnazjum. Ja również mam przez naukę strasznie mało czasu na bloga, więc doskonale cię rozumiem ;3

    Ostatnia stylizacja jest genialna - w moim stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Najczęściej w dramach właśnie pokazywany jest ten styl ^^ Aż chciałoby się tam mieszkać :D Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  17. one mają naprawdę, niezły styl, pozazdrościc :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się taka moda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny styl. Szkoda, że u nas takich nie ma T^T

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach te dziewczyny są takie śliczne, a ich styl jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Styl w sumie taki jak widać coraz częściej na ulicach całej Europy :D Ale fakt faktem, na Azjatkach to wszystko wygląda zajebiście ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym się tak ładnie ubierać !

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna ta moda :)
    lektury z religii? o matko.

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no, widzę nowy blog c:
    Tak naprawdę to w Japonii powstaje moda, na której wzorują się inni. Kocham ich wyobraźnię w tworzeniu nowych trendów! Ubrania przyjemne dla oczu.

    http://porcelanowailuzja.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś nigdy nie interesowałam się subkultrurami :) nie ukrywam, że na azjatkach prawie wszystko wygląda dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie się podoba wiele stylów w jakich ubierają się Azjaci, a ten również jest śliczny. No ale na tych chudziutkich Koreankach wszystko wygląda dobrze.

    O matko, nawet lektury z religii? Czego to jeszcze nie wymyślą w szkole O.O

    OdpowiedzUsuń
  27. nie martw się, nie tylko ciebie zawalili tak nauką :c co do mody to bardzo, ale to bardzo lubię ten styl! dobrze się w nim czuje, jest wygodny, ale też ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi tam koreańska i japońska moda podoba się nawet bardziej niż polska ;3 oczywiście nie wszystko, ale większość ciuchów tam jest po prostu taka.... urocza i dziewczęca, z resztą ja kocham za duże długie swetry i bluzy i tak dalej ^^

    nekonekou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Za spamuję Ci... Ale zapraszam na przeniesionego rysska. Wracam do gry ;)
    aikoni.bloog.pl ;]

    OdpowiedzUsuń