poniedziałek, 15 października 2012

Kfashion, czyli moda w Korei cz.3

Lubię jesień. Lubię wieczory z kubkiem herbaty. Lubię rozmyślać. Tak wiele rzeczy dociera do mnie dopiero jesienią, choć często jest już za późno. Chyba ostatnio trochę pogubiłam się w tym kim jestem. W tym całym zamieszaniu straciłam gdzieś siebie. Prawdziwa ja nie pozwoliła by, żeby tak wiele ludzi odeszło z mojego życia. Prawdziwa ja nie raniłaby bliskich. Prawdziwa ja nie zakochałaby się w kimś takim. Muszę odnaleźć tą prawdziwą mnie, choć na razie nie wiem nawet, jak zacząć. 

 Kolejnym popularnym w Korei stylem jest Bohemian. Jest to o wiele bardziej ekstrawagancka odmiana Urban Style. Tutaj również występują warstwy, jednak jest ich dużo więcej, a ubrania są "trochę" za duże.  Kolejna cecha bohemian style to miks wszystkich wzorów i stonowanych kolorów.


Jeśli zechcecie stworzyć stylizacje w tym stylu to z całą pewnością przydadzą wam się:
  • spódnica maxi
  • kilka wełnianych szalików, czapek
  • oszczędność w biżuterii
  • rozciągnięte swetry
  • płaszcz "pelerynka"
  • luźne spodnie
  • niezbyt wysokie obcasy

30 komentarzy:

  1. No własnie, u nich wszystko tak ładnie wygląda ^ ^ Powodzenia w odnajdywaniu siebie : D Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jak ktoś nosi parę warstw ubrań, ale niekoniecznie każda w innym wzorze. Podobają mi się też szaliki zastosowane w tym stylu. Sama jak idę na zakupy to nie mogę się powstrzymać i zawsze wracam z jakimś szalikiem lub chustą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham te wszystkie wzorki, kolory itp. Nawet podoba mi się ten styl, ale wolę ubierać tak jak mi się akurat zachce. Nienawidzę wyglądać tak jak wszyscy :-D, trzeba być kreatywnym.

    Jak znajdziesz " siebie" , daj znać ;D

    Druga korania00 blog: mam nadzieję, że znasz ^^
    http://between-secret.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. O, no patrz. Nigdy nie interesowałam się koreanska moda <3. Calkiem ladny styl, podoba mi sie *w*. Huhu, a jak idzie ogladanie TRC? Wiesz... pierwszym krokiem jest wiara, ze tak naprawde wciaz jestesmy ta sama osoba, tylko ostatnio robilismy troche bledow. Trzeba je naprawic, przestac powtarzac... ot, moja recepta ;3. Moglabys informowac mnie o nn?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ta ich moda jest cudowna. Co do jesieni, to jakoś nigdy nie lubiłam tej pory roku. Denerwowało mnie, że wszyscy się nią zachwycają. Ale niedawni to się zmieniło. Także lubię posiedzieć z kubkiem herbaty. Jeszcze przy świecach, patrząc przez okno. To miłe uczucie.

    www.porcelanowailuzja.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, jak dla mnie nawet fajny ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, idealne zestawy na jesień ^^
    Mam nadzieję, że wkrótce Ci się polepszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się zestawy w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha. Wiesz, tak zarażam ludzi, że (z powodu iż w tym roku idę do bierzmowania) proszono mnie bym odmówiła różaniec po japońsku :) Raczej ostatnie czasy nie traktują mnie jako "inność" z wielkim zdziwieniem, tylko jako pasjonatkę, może to głównie z powodu mojej otwartości. Zaczynam po prostu więcej mówić o Japonii, co nie znaczy, że jak mówię o anime czy mandze, reagują tak samo ....

    lubię te Koerańskie style ;]

    Szukaj siebie, ja znalazłam i jestem zadowolona :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie. Ja również uwielbiam tą jesienną atmosfere lekkiego chłodu, te picie herbaty, rozmyslanie itp.
    Znajdziesz tą starą siebie.;) Ale wiesz.. ta stara ty jest taka sama jak ta, tylko wiecej sie uśmiechała.;) Tak mi sie zdaje. Bo to co myslisz, twoje rozważania i rozmyślania sie nie zmienią. Tego nie można w sobie chyba zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w przeciwieństwie nie lubię jesieni własnie dlatego że wszystko sie zmienia i dużo myśle o wiele za dużo !:)
    styl swietny

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się : )
    + Obserwuję zapraszam do mnie : ) jeśli Ci się spodoba zaobserwuj : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Kfashion i miło było mi o tym poczytać, więcej takich postów :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. To już zdecydowanie nie dla mnie...
    Lubię ciuszki, które tylko trochę są
    przyduże, ale worka od ziemniaków to
    raczej bym nie założyła (^__^)""

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten styl na zimę, przynajmniej jest mi wówczas ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię każdy styl :)

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę widzę, że styl koreański/japoński jest bardzo modny tej jesieni i zimy. mam nadzieję, że może później też coś wymyślą takiego, że będzie to dostępne u nas w sklepach :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah, koreańska moda jest cudowna *.* Ale jak już wspominałam w komentarzach pod poprzednimi postami, na tych chudych Koreankach wszystko wygląda dobrze, nawet jakby założyły na siebie worek po ziemniakach.

    A ten styl podoba mi się wyjątkowo;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjecia zapraszam do mnie http://www.zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mały dopisek: ogromnie dziękuję:)
    też mam wrażenie, że gdzieś się zgubiłam, zatraciłam, minęłam się z własnym 'wyobrażeniem' 'kim jestem' 'kim byłam'. Ale to pozytywny czas. Czas na zmiany. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń