piątek, 12 października 2012

Sill alive.

Gomen ne, że tak rzadko tu bywam, miałam pisać przynajmniej raz na tydzień, ale tyle mam na głowie, że czasu brak. Zresztą w moim życiu wszystko się ostatnio wali i na prawdę nie mam już na nic sił ani chęci. Biorę się w garść i spróbuję częściej pisać, jednak zbyt dużej poprawy nie oczekujcie.

Zrobię sobie dzisiaj całonocny seans anime, bo w końcu mam wolny weekend i mogę nadrobić wszystkie zaległe odcinki. Właśnie zabieram się za drugi odcinek "Tsubasa Chronicle". Kilka lat temu, w sumie to jakoś w czasach wczesnej podstawówki, oglądałam to anime na Hyperze. Wtedy byłam zakochana w owej pozycji, chcę sprawdzić czy nadal jest takie cudowne. Jeszcze nie wiem czy mogę wam polecić, ale za kilka dni się przekonam i myślę, że ukaże się jakaś recenzja. : )

FAY ♥


19 komentarzy:

  1. Jak jest źle to później jest bardzo źle, a następnie robi się coraz gorzej tylko po to, żeby znowu było dobrze ^_^
    Ważne żeby przejść przez to z uśmiechem :)
    Powodzenia ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mówię, że jak jest źle to potem już tylko lepiej być może. ot takie życiowe falowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to miłego seansu życzę a potem możliwości wyspania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie całonocne seanse są niemożliwe xD Powodzenia
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja mam kolegę który wbiegał w połowę toru kiedy rzucał kulą... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zastałam z anime... Jakoś brak czasu, ciągle mi towarzyszy i jeszcze niedługo wyjazd, coś przeczuwam, że przez co najmniej półtora miesiąca nic nie oglądnę ani przeczytam :(
    Hhym.. a to całkiem ciekawa historia....rzadko się coś takiego zdarza. Wiesz u mnie raczej większość wie, że jestem otaku więc jak by ktoś taki się znalazł z pewnością by się odezwał ;] (tak sądzę)
    Haha. z resztą ostatnio zaczęłam zarażać ludzi wokół swoją pasją, często się mnie pytają o kulturę Japonii czy język, oczywiście wciąż dziwnie reagują na to, że uczę się Japońskiego, a ostatnio to moje dość intensywne zajęcie i planuje połączyć z tym swoją przyszłość. Potrzebuję wytrwałości. Postanowiłam sobie, że jeśli nie dostanę się na ASP to pójdę na filologię japońską, to dość dalekie plany...
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ... Zawsze może być gorzej :-D
    Mam nadzieję, że seans się udał

    korania00/ Kazumi

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, zachęcająco wygląda to anime. A przedostatni obrazek jest przesłodki *-* Mam nadzieję, że będziesz częściej dodawać posty, bo Twój blog jest balsamem dla duszy :'3

    www.porcelanowailuzja.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądam, całonocny seans? ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to mamy nadzieję że cie tu częściej zobaczymy jak sb wszystko poukładasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam to. Dobra, tylko kilka odcinków xD bo siostra z bratem też to czasem oglądali na HYPERZE, to ja czasami z nimi. I nawet mi się spodobało :) najbardziej pamiętam tekst: 'Mokona Modoki oki doki!' :)

    Powodzenia z seansem, mi by się nie chciało xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie martw się - też nie mam czasu.Notka tylko w szkicach a miałam ja dodać już kilka dni temu ;/

    P.S - Śliczne obrazki,czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ogladalam jeszcze anime :) p.s raczej nie pokaze:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Taaak, ta lokatorka to najlepsze co mogło mi się trafić xD Ale zobaczę czy takie same zdanie będę mieć pod koniec roku akademickiego xD
    A kolejny rozdział już jest i zapraszam do obejrzenie i przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A co to za dziwne ludki nas przedostatnim zdjęciu?;P
    Ja tam rzadko oglądam anime, żeby nie powiedziec bardzo rzadko. Ale nawet mogą byc, tylko niektóre się zdarzają trochę głupie ale ogólnie to nie są takie złe;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej;)
    Dlaczego nie poinformowałaś mnie o nn? Prosiłam przecież -.- Jeśli nie masz czasu czy chęci tego robić, to po prostu daj znać. Wtedy sama będę wpadać. Jeśli nie chcesz moich komentarzy w ogóle to też napisz. Zrozumiem i przestanę wpadać. Po prostu chce wiedzieć na czym stoję ;P

    Całonocny seans anime to idealna rzecz na poprawę humoru ^^ Nie raz tak robiłam, żeby sobie wszystko nadrobić. Tsubasa Chronicle widziałam kiedyś jeden odcinek i od tamtego czasu widnieje na mojej liście anime do obejrzenia. Niestety, odrobinę odpycha mnie łączna ilość odcinków. Gdyby porównać je z jakimś tasiemcem typu Naruto, nie dorównywałoby do pięt, ale przez szkołę czasu mam coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh, z pewnością TRC jest niesamowite. Tak co do notki polecę ci koniecznie ova~! I mangę, która jest jeszcze bardziej cudowna. Huhu... Yuui <3
    Arigato za komentarz, ostatnio ogólnie miałam ciężkie dni, ale spotkałam kilka aniołów i anielskich słów. Wiesz... jest się dobrym dla samego siebie. Poza tym, ja nie potrafiłabym się zmienić, gdzieś w środku mnie takie okrutne zachowanie jest niepojęte. Wolę być sobą, mimo wszystko. Nie poddawajmy się bo kiedyś... głęboko wierzę, że warto ;3

    OdpowiedzUsuń