środa, 14 listopada 2012

Allods

  Próbne testy gimnazjalne, nauka i harcerstwo, to wszystko składa się na okropny brak czasu. Wrześniowy numer "Otaku" leży ledwo tknięty, nie mówiąc już o drugim tomiku "Zakuro", którego nawet nie otworzyłam, choć stoi u mnie na półce już od miesiąca. W dodatku brakuje mi czasu, żeby zaglądać tutaj!
 (Wybaczcie, ale musze gdzieś sobie ponarzekać).

  Chyba nigdy tego nie pisałam, ale jestem maniaczką gier, od tych z androida, przez stare platformówki, aż do MMORPG. I to właśnie tego ostatniego rodzaju gry niedawno szukałam. Po kilku dniach poszukiwań, po przejrzeniu dziesiątek forów (forum, jak to się w sumie odmienia?) i obejrzeniu kilkudziesięciu filmów na youtube, wreszcie znalazłam to czego szukałam - Allods!
  Wiem, że wiele dziewczyn za grami nie przepada, jednak na tą pozycję uwagę zwrócić warto, ponieważ tutaj w parze wraz z ciekawą fabułą idzie również cudowna grafika:






Słyszeliście o tej grze? A może czytają to jakieś dziewczyny, które również kochają gry? :D

39 komentarzy:

  1. ja nie lubię grać... dzieki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia klasa gimnazjum, co? Przywraca wspomnienia xD Ależ się stresowałam egzaminami, choć to nic w porównaniu z maturą ;)
    Hm, nie gram w takie rzeczy, po części dlatego, że nie chcę się uzależnić xD Niektóre takie gierki za bardzo wciągają ^^'
    Pozdrawiam i dziękuję za kolejny komentarz u mnie! A swoją drogą, dodałam przed chwilą kolejne krótkie opowiadanko, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty nie możesz w jakieś normalne gry grać - ubieranki?xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ja kocham gry zabijane xD Serio ... Pozdrawiam!
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także kocham takie gry ^^ O tej jeszcze nie słyszałam, ale jak mi czasu starczy, może zarejestruje się i trochę pogram ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam czasu na gry :( niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym pograła ale czas mi na to nie pozwala ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. haha dzieki ;p Ale teraz to ten zmieniony wygląd ;) Po tym, jak to napisałam, zabrałam się za zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio dużo osób narzeka na brak czasu - ja również. Niestety po powrocie ze szkoły muszę się uczyć, wplatam między to serial Julia oraz komentowanie blogów innych dziewczyn, jednak na notkę nie zawsze mam czas. Nie słyszałam nigdy o tej grze, chociaż od czasu do czasu również lubię sobie w coś zagrać :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ta codzienność nas pobije, dobije.. i w ogóle, zmąci przeżuje i wyrzuci

    OdpowiedzUsuń
  11. nie grałam i nie wiedziałam o niej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej;)
    Szczerze mówiąc, też dotąd nie wiedziałam, jak pisze się "egzekfo", ale poszukałam tego z ciekawości ;P
    W roku szkolnym tylko nieliczni mają czas. Ja jeszcze staram się nie narzekać, w końcu zawsze jakoś go znajduję, ale zaczynam się bać, co będzie czekać mnie za rok w nowej szkole T^T
    Również jestem miłośniczką gier, jednak o nieco innym guście ;P MMORG są nie dla mnie, preferuje platformówki lub bijatyki. Gram raczej na XBOX'ie, mój komp zawiesza się już na Simsach, to co dopiero inne, bardziej wymagające tytuły -.- Aktualnie przechodzę Dragon Ball Z Ultimate Tenkaichi ^.^
    :***

    OdpowiedzUsuń
  13. moje granie na komputerze ogranicza się do włączenia kurnik.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam gry : D grałam w zelde , morrowind'a , oblivion'a , skyrim'a , final fantasy :VIII , IX , X , X-2 , XII , : D

    OdpowiedzUsuń
  15. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym sobie tego chyba nie wybaczyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam kiedyś harcerką :D Fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także lubię gry, ale jednak wolę te na konsolę.

    Doskonale rozumiem Twój brak czasu... Mam teraz dokładnie to samo i pewnie aż do nowego roku nie będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zależy w jakim sensie 'bliżej' dzięki twitterowi. Ale chyba raczej nie. Chociaż dużo gadam z innymi dziewczynami no i dużo się o nich dowiaduje, to fakt ;)

    No fakt ja za grami nie przepadam. Chyba, że gry Harry'ego Pottera. one też mają niesamowitą grafikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak poszły egzaminy próbne? Bo u mnie to strasznie, najgorsze jest to,że będę miała za to oceny.
    Nie słyszałam o tej grze. Bo teraz jakoś w gry nie gram. Pamiętam tylko jak kiedyś grałam w Heores of Might and magic.

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, mnie za rok czekają te testy :<<

    Nie grałam w ta gre :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam za rok testy.... ;xx

    + Obserwuję . :)

    SPAM. :
    U mnie kolejna notka, tym razem znajdziesz w niej ZŁOTE MYŚLI. :)

    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Noo, jakoś udało mi się przetrwać egzaminy xD W grudniu następna tura >.<
    Hmmm, ja ogólnie raczej nie gram w gry, ale ta faktycznie fajnie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. No ja właśnie gier nie lubię i w ogóle nie gram^^ Może co jedynie to w Simsyxd

    OdpowiedzUsuń
  25. poczekaj aż przyjdzie LO... tu znowu będziesz musiała przyzwyczajać sie do innego trybu życia.. nauki..
    i będziesz musiała zdecydować sie jaka szkołe będziesz miała.. a tu może byc kłopot.. zły wybór i całe zycie pada.

    OdpowiedzUsuń
  26. moja jedyna ulobiona gra zostal Mario Forever..:)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę,że wszędzie brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebisty nagłówek *-*
    Niestety,jedyna gra,w jaką grałam to Slender xD

    OdpowiedzUsuń