środa, 21 listopada 2012

Rilakkuma

   Muszę przyznać, że miś z zdjęcia powyżej prześladuje mnie już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz zaczęłam zastanawiać się kim/czym on właściwie jest.
   Rilakkuma (リラックマ kombinacja japońskich słów "relaks" i "miś") - postać zaprojektowana przez Aki Kondo i produkowana przez San-X od 2003. Rilakkuma razem z innym tworem San-X, Tarepandą, została ogłoszona wielkim hitem w Japonii przez "New York Times". Miś ten jest piąty w rankingu najbardziej popularnych postaci z Japonii. Obecnie Rilakkuma jest umieszczana na wielu gadżetach, grach itp.
   Sama przypadkiem zakupiłam słuchawki z tym motywem (niestety niezbyt trwałe) w "chińczyku". Więc jeśli ktoś z was również pragnie mieć swoją własną Rilakkume to proponuje się wybrać do takiego właśnie sklepu, który jest w większości miast. 
więcej o Rilakkumie


http://moekyuna.blogspot.com/2012/11/azjatyckikonkurskosmetyczny.html

43 komentarze:

  1. ~(*.*~) Rilakkuma jest słodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi się podobały gadżetu z tym misiem ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupie Ci na święta to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog =')) cieszę się, że tu trafiłam =') btw. świetny tekst na głównym zdjęciu ='] bardzo mi odpowiada~
    a co do rilakkumy to myślałam nad Bento z tym motywem kiedyś xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawaiii! Chętnie stałabym się posiadaczką takiego cute długopisu xD Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kawaii *_*
    Dzięki za komentarz :D
    Przed Świtem było super naprawde polecam :D
    Po prostu bomba to pierwszy film na jakim płakałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawaii! Chętnie sprawiłabym sobie coś z motywem Rilakkumy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. a według mnie często ma momenty kiedy wygląda pięknie :) trzeba umieć dostrzec to piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej nazwie, jednak bardzo ładnie to wygląda na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej;)
    Wiem, wiem, mam wielu znajomych w gimnazjum, którzy zdążyli mnie już uprzedzić o nagłym natłoku nauki... Zwłaszcza, że zamierzam iść do nieco lepszego ;( XBOX'a tez nie mam, ale mój brat już tak ;P

    Faktycznie, tego misia dość często można spotkać. Nie wiedziałam, że jest to jakaś specjalnie stworzona postać, myślałam, że to zwykły miś ;P Jest przesłodki *o*
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki śliczny misio :)
    lubię biologię, ale ciągle brakuje mi motywacji, by zacząć się jej uczyć :|

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno słowo: KAWAIII! Super foty ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. słodziak z niego ;d
    co do lakieru, to kosztował 4.99zł, ale teraz jest promocja -40%, więc będzie jeszcze tańszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodziutkie :*

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tego misia i myślę, że jest słodki mimo wszystko nie oglądam anime, tych wszystkich kawaii itd. ;)


    A c do wyglądu to na razie nie mam zamiaru go zmienić, chociaż może przed świętami coś światecznego się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... czemu nie? pierwsza kartka na zamówienie, hahaha.
    Skąd jesteś ?
    A pewno, że obserwujemy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak :D dokładnie to lampki na choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ten miś :D musze coś z tego kupić;d

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w sumie pierwszy raz spotkałam się z czymś takim, ale wydaje się to bardzo ciekawe. motyw tego misia jest po prostu przeuroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałąm go już wcześniej ,ale nigdy się nie zastanawiałam jak się nazywa.
    Słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz 28. To ja wiem. A ty nie. Wstydź się.

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję :D świetne inspiracje ;) ten miś jest słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. heh.;D Fajny miś.;*
    Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w ten temat dość nie dawno się zagłębiłam, bardzo lubię Rilakkume, świetnie wszystko ozdabia. Zdziwiłam się, jak zobaczyłam, ze na allegro też sprzedają różne gadżety z tym. Chciałam kupić przyjacielowi kubek, ale wytwór nie był zbyt dobry.

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodkie! ; )

    Jasne, możemy obserwować ;)
    Twoja kolej ; ]

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny bialy laptop i na 2 zdjeciu ten m isiu *_* :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przesłodki *.* Ja w swoim chińskim widziałam notesiki z tym misiem, ale w środku był popisany, to go nie kupiłam;/

    U mnie na everyle-art.blogspot.com nowy post. Zapraszam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojejku, mówisz poważnie? Też mam słuchawki z tym misiem xD! Jaki kolor? Mua fioletowe. Z tym, że nie kupiłam w chińczyku tylko na Allegro. Póki co dbam o nie więc działają, choć racja - cena zbyt wysoka nie była, toteż i jakość nie jest wygórowana 8D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, zostałaś oTAGowana!!!! ^_^ http://nekonekou.blogspot.com/2012/11/uwaga-taguje.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie częsty motyw tego "misiaka".
    No i tak po za tym to ohayoo ! Powróciłam i zapraszam Cię na razie na nieco krótką notkę, głównie o tym co u mnie ;D
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeej, jakie to słodkie ^^ Muszę sobie sprawić jakiś gadżet z tym misiaczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, uroczy ten miś :3 Zapewne ciekawie wyglądają słuchawki z jego motywem c: Czego to Azjaci nie wymyślą...zawsze będę ich podziwiać :'3


    http://porcelanowailuzja.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodkie misiaki. :)

    ___________
    Zostałaś przeze mnie oTAGowana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. slodki ten mis ;] mam chinczyka w miescie moze kiedys sie tam przejde i zobacze ;3

    OdpowiedzUsuń