piątek, 28 grudnia 2012

2013

Święta, święta i po świętach. Zostało już tylko kilka dni do sylwestra. Zawsze niecierpiałam tego momentu gdy wybija północ. Uświadamiałam sobie wtedy, że zarówno ten miniony, jak i ten nadchodzący rok nie wniesie nic nowego do mojego życia, nigdy nawet nie przykładałam się do wypełnienia postanowień noworocznych.
Jednak rok 2013 będzie inny, testy gimnazjalne, bierzmowanie, nowa szkoła, nowi ludzie. Chcąc, nie chcąc wszystko zmieni się o 180 stopni, no i mam nadzieję, że na lepsze. Nie umiem wyobrazić sobie jak będzie wyglądało moje życie za rok, jednak mimo wszystko jedno wiem na pewno - nie chcę znów stracić siebie.

Życzę wam, aby był to cudowny rok. Żebyście nigdy się nie poddawali i wciąż dążyli do wyznaczonych celów. Żebyście nie zmienili się pod wpływem innych, tylko na zawsze pozostali sobą. Żebyście byli zawsze uśmiechnięci, po prostu. Szczęśliwego 2013 :)


Co sądzicie o Deadman Wonderland, bo właśnie zabieram się za oglądanie i nie wiem czy warto?




48 komentarzy:

  1. Nie oglądałam , a więc Ci nie pomogę :P
    Szczęśliwego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh, nie mów o testach, bierzmowaniu i liceum, dla mnie to też przytłaczające :((
    Ale 2013 będzie pełen zmian, nie da się ukryć.
    Również życzę pomyślności!
    Deadman Wonderland nie widziałam, ale niedawno skończyłam Sword Art Online i jestem strasznie rozczarowana D:. Teraz oglądam Clannad i mam nadzieję, że znów te wszystkie ochy i achy na nianie/da/etc nie będą na wyrost.
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam nadzieję,że ten rok będzie lepszy.mam nadzieję,że u ciebie tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam takie szczęście, że mi pomogli. A może ona po prostu chciała wzbudzić w tobie właśnie takie poczucie, żebyś przestała to robić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo. Muszę uaktualnić wreszcie moją ścieżkę dźwiękową. :D
    Postanowiłam, że rok 2013 musi wnieść jakieś zmiany do mojego życia. No zobaczymy jak to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścliwego nowego roku :)
    U mnie też będzie inaczej, bo tez za rok pójde do liceum. Mam nadzieję,że będę miała fajną kalse ,poznam nowych ludzi i życie zmieni się na lepsze, nie gorsze. Tobie tez tego życze.
    a postanowienia noworoczne chyba napisze, ostatnio nie dotrzymałam,ale to pewnie dlatego, bo było ich za dużo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam Deadman Wonderland więc wybacz nie wypowiem się.
    Co do SAO to uważam, że warto oglądnąć do końca, ma na prawdę parę ciekawych zwrotów akcji. Tylko jest jedno ale. Jeśli nie lubisz zawodów to nie wracaj. Anime zapowiadało się świetnie i osobiście uważam, że je (brzydko to nazwę) spieprzyli, nie jest jedyną osobą która czuje się nim zawiedziona.
    Czytasz zwiadowców ? Jej.. Jestem WIELKĄ FANKĄ !!! Kocham tą książkę, kocham Willa, Halta, Gilana...Dosłownie wszystkich ! - wiem dziwna jestem .
    No tak kolejny rok będzie dla nas ciężki. Trzeba będzie się zmierzyć z nową szkołą, bierzmowaniem, zdobyć jeszcze na koniec gimnazjum dobre oceny. Będzie ciężko ale damy radę :) Myślę, że kolejny rok będzie lepszy niż ten ;>
    Więc szczęśliwego :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wręcz przeciwnie, interesuje. O mnie martwili się znajomi, ale właśnie mnie to denerwowało, bo w sumie nie lubie jak ktoś na siłę mi pomaga mimo, ze tego nie chce, albo co gorsza sie w coś wtrąca doszukując się przyczyny i te głupie pytania "dlaczego?" "po co?" "czemu?". Mi wręcz jest na rękę jak ktoś jest obojętny.

    OdpowiedzUsuń
  9. To czy nowy rok będzie pełen zmian,
    zależy od nas samych :3 Głowa do góry!
    Baw się dobrze i niczego nie żałuj z niebawem
    zeszłego roku~

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez nie lubie nowego roku jakos :c zawsze te roki / lata ( ine wiem jak sie pisze XD) sa jakies takie nie udane i w nast roku chce sie zaczac robic nowe rzeczy a to nie zawsze wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spamujesz w komentarzach o niczym ? Nie. Ja uwielbiam takie rozmowy "komentarzowe"
    Jak mówisz, że Deadman Wonderland ciekawie się zapowiada to może się za to wezmę, obecnie oglądam Durarara (już tak długo i za chiny nie mogę tego skończyć) i Chuunibyou Demo Koi ga Shitai co jest świetne, nie mówię o innych które spoczywają na mojej liście anime. :)
    Zwiadowców przeczytałam 10 tomów teraz czytam ostatni 11. A potem jeszcze raz chce wrócić do 2-3-4 (chyba moje ulubione, szczególnie wątki porwania Willa i wgl.)
    Ja mniej więcej mam zarys tego co bym chciała robić w przyszłości. I chyba głównie chce by to było związane z Japonią. Bardzo chciałabym tam wyjechać i chociażby pisać o niej, prowadzić jakąś gazetę, ostatnio się nad tym właśnie zastanawiałam, ale to by się wiązało z klasą humanistyczną, a ja jestem ścisłowcem. No i przede wszystkim moim marzeniem jest dostanie się na japonistykę ! Tak, tylko z tego co czytałam to dość trudne. Trzeba mieć b.dobrze zdaną maturę,a dobrze zdana matura = liceum. U mnie w są same dobre licea i strasznie w nich cisną, a ja mimo, że wiem, że dałabym sobie radę to i tak nie pójdę do liceum, bo jestem strasznym leniem i nie che mi się uczyć !!! Dlatego póki co obieram inną drogę i idę do technikum na profil związany z reklamą i plastyką (duuużo rysowania), tak moje kolejne nierealne marzenie - dostanie się na ASP. Również ciężka robota i wielu chętnych na jedno miejsce.
    A ty nie myślałaś żeby, zająć się w przyszłości jakąś pasją ? Mi właśnie o to głównie chodzi chce zajmować się tym co lubię i co umiem. :)
    Ughh. rozpisałam się nieco o sobie .

    P.s. Też tak mam że im więcej zaległości to tym bardziej mi się nic nie chce. Robię wtedy wszystko by nie robić tego co powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę się już doczekać 2013! + obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja lubię, kiedy wybija północ. Wtedy, kiedy zaczyna się Nowy Rok wiem, że mogę zacząć wszystko od nowa. Wiem, że nie trzeba wcale czekać, że wszystko można zacząć od jutra, ale jednak, kiedy nadchodzi Nowy Rok jakoś tak łatwiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę udanego, szczęśliwego nowego roku! Żeby był lepszy niż 2013 i żeby spełniły się WSZYSTKIE Twoje marzenia! Niech moc będzie z Tobą xD ;3

    style-byy-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ten rok będzie niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczęśliwego nowego roku ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Również życzę Ci wesołego sylwka. Żebyś zawsze była sobą i żebyś nigdy nie martwiła się tym co ludzie o Tobie mówią i dzięki za życzonka .
    PS: Nie oglądałam ;C

    OdpowiedzUsuń
  18. Również składam najlepsze życzenia na Nowy Rok.

    A co do tego Twojego dawnego podejścia, to czasem trzeba dać coś od siebie, aby sprawić, że rok się zmieni. :) Nic nie dzieje się samo. W tym roku masz dużo okazji do przeżycia fajnych chwil. Skorzystaj. :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobnie :) Dziękuję za życzenia i nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jest to nowminacja którą nadaje się blogom za dobrze wykonaną robotę. Wszelkie informacje na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam się ciesze, że już jest koniec świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 gimnazjum była dla mnie najfajniejsza ;) wszystko przed Tobą ;)
    czekam na banerek i dodaję do listy ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też jakoś nie trwam przy postanowieniach :P
    No ale Szczęśliwego Nowego roku!:)
    A co do Deadman Wonderland to nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W moim przypadku 2013 rok, także przyniesie mnóstwo zmian. Tak samo jak w Twoim przypadku czekają mnie egzaminy i zmiana szkoły. Boję się tego wszystkiego >.<
    Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku, żeby te wszystkie zmiany wyszły Ci na dobre i aby był to rok, który z przyjemnością będziesz wspominać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej ;3
    Moment wybicia północy jest dla mnie nadzieją na lepszy rok od poprzednika. W końcu mówi się, że jaki sylwester, taki cały rok. U mnie się to sprawdza, więc wolę wtedy świętować :P
    Mój brat oglądał Deadman Wonderland i twierdzi, że to świetne ;)
    Dziękuję i nawzajem ;***

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też będę miała problem z tym nowym rokiem bo tez testy, bierzmowanie wszystkiego tak dużo wszystko się zmieni a ja chyba nie chce zmian;/
    udanego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie oglądałam ;p
    wesołego Sylwestra! :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie myślenie mi sie podoba.;)
    Uwielbiam twoje zmiany wyglądu na blogu.;)
    Pozdrawiam.;*
    PS. Będzie dobry, jeśli będziesz umiała nim panować:)

    OdpowiedzUsuń
  30. tobie rowniez szczesliwego nowego roku..! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiem, co sądzę, bo nie widziałam:)
    jak to nie wniesie? każda chwila wnosi- tylko trzeba ją odpowiednio wykorzystać:)
    więc w nowym roku życzę ci umiejętnośći korzystania z chwili. każdej, nawet tej dzisiejszej północy:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcemy oznajmić, że korania00 powraca z nowym blogiem ;D ( Też bardzo się cieszymy ) Serdecznie zapraszamy : http://between-door.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. PIJAN... SZALONEGO SYLWESTRA, WESOŁEGO NOWEGO ROKU I SZCZEŚLIWEGO POWROTU DO SZKOŁY =w=

    U MNIE NN ;**

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla każdego ten rok będzie inny w jakimś stopniu. Mi szykuje się bierzmowanie itp. :))
    Życzę ci szczęśliwego nowego roku oraz wytrwałości w blogowaniu! Świetnie prowadzisz bloga. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty. Zapraszam do mnie :) Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię czytać Twoje słowa. Szczególnie podoba mi się ostatnie zdanie "...nie chcę znów stracić siebie." Ja również nie chcę siebie stracić. Nie chcę się zmieniać, bo ilekroć o tym myślę, to mam pewność, że gdy się zmienię, to na gorsze. Trudno zmieniać się na lepsze.
    Jak obejrzysz Deadman'a to daj znać, czy dobre, może też obejrzę c:

    Pozdrawiam
    http://porcelanowailuzja.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny wpis <3
    i nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie nn, zapraszam <3
    www.od-nave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. mam nadzieję, że Sylwester spędziłaś w świetnej atmosferze;) wszystkiego co najlepsze w Nowym RokU:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam podobne podejście do Sylwestra i Nowego Roku. Zawsze coś nie wychodzi, coś się plącze...
    Jakaż Ty jesteś młodziutka! Powodzenia w testach. Mam nadzieję, że Twoje życie zmieni się na lepsze, aczkolwiek szczerze mówiąc, lepiej nie oczekuj zbyt wiele. W Twoim wieku też spodziewałam się zmian, ale jakoś przejście do liceum i inne takie niewiele zmieniły.
    Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze.
    Deadman Wonderland nie oglądałam, więc niestety Ci nie pomogę ^^'

    OdpowiedzUsuń
  40. Oglądałam, świetne! :)

    Ps. Zapraszam do mnie, jestem nowa: www.neeversayneveerr.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  41. DEADMAN WONDERLAND- zdecydowanie warto! <3 'Kanashinda uddopekka ' :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój blog jest bardzo fajny wejdziesz na mój?
    http://across-of-me.bloog.pl/
    Zależy mi na stałych czytelnikach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Na tle tych wszystkich komentarzy, mój jest tu chyba zbędny -.-" Wszystkiego dobrego ;))

    OdpowiedzUsuń