niedziela, 23 grudnia 2012

Żyję ~~

Przepraszam, przepraszam, przepraszam. 
Ostatnio jestem ciągle zajęta. Szkoła, rodzina, harcerstwo i jeszcze projekt edukacyjny. Wiem, to tylko głupie wymówki, gdybym naprawdę chciała to potrafiłabym pisać częściej, ale chyba za bardzo pogubiłam się w tym wszystkim. Nie wiedziałam nawet o czym pisać. Na szczęście mam trochę wolnego czasu w święta, więc postaram się wprowadzić kilka zmian na blogu i w swoim życiu.
Dziękuję za komentarze pod ostatnim wpisem, naprawdę bardzo wsparły mnie na duchu. I przepraszam, że nie odpisywałam na nie już kilka notek wstecz. Naprawdę wszystkie na bierząco czytam. 
W 2013 roku planuję bardziej zatroszczyć się o bloga, obiecuję.

już za kilka dni powrócę do was z postem "o czymś", a tymczasem tylko post informacyjny. I korzystając z okazji, życzę wam wszystkim:

WESOŁYCH ŚWIĄT! :)


(przepraszam, jeśli blog chwilami wygląda dziwnie)

31 komentarzy:

  1. Nie ma sprawy :-) Wszystko wybaczamy,
    tylko na nowe posty czekamy!

    A reszta już nie rymem, bo życzę
    zwyczajnie Wesołych Świąt i udanego
    Sylwestra (^_^ )♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu zdarza się chwila słabości w blogowaniu (wiem aż za dobrze o tym -,-), więc nie martw się! Nie ma nic gorszego niż zmuszanie się do pisania postów, w końcu tworzenie bloga powinno być dla nas przyjemnością, a przynajmniej taka jest moja opinia ^ ^

    Również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia. Wszystkiego najlepszego tobie również!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych Swiat oraz wiecej czasu na prowaqdzenie bloga, bo lubie Cie czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i nawzajem :)
    Czekam też na kolejną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i również miłych świąt i fajnego sylwka życze. Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę "o czymś" ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje bardzo za odwiedziny i mile slowa. ZYCZE rowniez Wesolych Swia, warto nauczyc sie gotowac, polecam! Bardzo tu mangowo i to lubie. Odwiedze Cie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka ;3
    Nie przejmuj się, nawet jeśli trochę czasu udałoby ci się znaleźć, to nie zawsze są chęci. Wiem, bo też tak często mam, że nareszcie udaje mi się wynaleźć wolną chwilę i siadam do pisania, żeby odejść po kilku minutach, bo mi się nie chce ;P
    Nawzajem, Wesołych Świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ughh. Przy takiej pogodzie nie trudno o chorobę, więc jeszcze do końca się nie wykurowałam ;/

    No i w końcu się odezwałaś ! Też ozdabiałam szkołę, a raczej robiłam same gwiazdki, bo nikt nie umiał i nawet nie chciał się nauczyć. Bywało, że całe dnie spędziłam na świetlicy w ostatnim tygodniu szkoły :)

    Mam nadzieję, że za nie długo napiszesz :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz merii kurisumasu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś harcerką? ale super ;)

    Również życzę wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybaczamy! ^^ Wesołych Świąt :*
    Kusonoki Akane <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Nie mogę doczekać się następnej notki ;)
    Pozdrawiam serdecznie, życzę Wesołych i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nn, zapraszam na od-nave.blogspot.com. Wesołych Świąt ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah :D
    Fajny wygląd bloga, wcale nie wygląda dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie również Wesołych. :)
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  16. hah, fajny blog. :P
    już obserwuje :)
    http://zolkablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też ostatnio mniej odpisuje na komentarze,ale za to je czytam i czytam blogi innych.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też ostatnio nie mam na nic czasu ale za bloga się od dziś zabieram:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cóż, widzę ty dokonałaś przenosin a ja po prostu...wróciłam do siebie:) chociaż myślałam, czy nie zacząć na nowo na blogspot, ale tam...tam się zasiedziałam jednak.
    zatem hej, masz postanowienie noworoczne:D

    autoportretodczuwalny.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. och obrazek świetny, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog wygląda bardzo ładnie :)

    Ja jeszcze nawet nie ruszyłam z projektem edukacyjnym ._.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten projekt edukacyjny, to zło ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Doskonale cię rozumiem, bo mam podobnie. Też kompletny brak czasu, by cokolwiek napisać na blogu. Czekam więc cierpliwie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń