poniedziałek, 8 lipca 2013

Nadal żyję!

Pamięta mnie ktoś jeszcze?

  Dawno mnie tu nie było, baaardzo dawno. Przepraszam za tą długą przerwę.

Wiele się zmieniło w moim życiu od kiedy ostatni raz tu pisałam; mój punkt widzenia, zainteresowania. Przyznam się, że oglądanie jakichkolwiek anime zupełnie zaniedbałam. 
  Gdy czytam stare posty to nie jestem z nich zadowolona, pisałam o wszystkim tylko po to, aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców i chyba trochę się w tym pogubiłam, nie sprawiało mi to żadnej przyjemności. Muszę w końcu zacząć pisać dla siebie, choć wiem, że to brzmi egoistycznie.
Nadal wprowadzam zmiany na blogu. Ulegnie im prawdopodobnie adres bloga, szablon (ktoś zna się na tym?), ogarnę bloglovin.

To tylko taki post informacyjny, gdy już się z tym wszystkim uporam, pojawi się nowa notka, obiecuję! :)





















Ps: Wybiera się może ktoś na Animatsuri?

22 komentarze:

  1. Tak, pisanie bloga musi po pierwsze przynosić satysfakcję. Wtedy znajdą się stali, wytrwali czytelnicy c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że pamiętam. *Aiko tak łatwo nie zapomina*
    Myślałam, że już porzuciłaś blogowanie na dobre, ale jesteś i bardzo mnie to cieszy. Pisanie dla siebie jest dobre, ale czas i tak przekabaci Cię na swoją stronę i mimo wszystko będziesz pisać dla nas. :) Poza tym inaczej się nie da ^_^
    Chcesz zmieniać nazwę bloga? Ta jest oryginalna, i łatwo się ją zapamiętuje, no... ale ogarniaj szybko i wracaj z treściwą notką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że wróciłaś;) Już myślałam, że na dobre porzuciłaś blogosferę^^

    Też myślę, że bloga przede wszystkim powinno się pisać dla siebie, zamiast wciskać się w oczekiwania innych.

    Ja bym adres zostawiła, bo łatwo się zapamiętuje, ale jeśli chcesz zmienić, to okej^^

    Czekam z niecierpliwością na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, boże, boże, boże....!!!!!! Jak tylko zobaczyłam Twój komentarz pod moim ostatnim postem na www.my-little-nippon.blogspot.com to serce mi stanęło! Jak się cieszę, że wracasz ^ ^ Brakowało mi Twoich postów >,< Masz rację... Jak masz z siebie satysfakcję to to jest najważniejsze ;) I nie zmieniaj adresu - ten jest oryginalny i łatwo zapada w pamięci ^ ^ Bożee.... Nadal nie mogę uwierzyć ^ ^ Blogspot wita Cię z szeroko otwartymi ramionami ; * Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekamy, aż się z tym wszystkim uporasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej musisz pisać dla siebie. :) Tylko taki rodzaj blogowania daje satysfakcję.
    Na Animatsuri nie, ale na Konecon tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wiem co czujesz, też często mam takie chwilę zwątpienia i nie mam siły nic pisać. Jednak potem brakuje mi postów, bo w sumie fajnie potem się je czyta, żeby wiedzieć co się robiło danego dnia ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Liceum Ogólnokształcące klasa humanistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ja pamiętam że żyjesz ;] W takim wypadku czekam na nowa notkę ;]

    ________________
    Dziękuję- i również życzę udanych wakacji! ;]
    Dłonie- jeszcze daleko do ideału, ale jest znacznie lepiej niż było na początku ;] Jak podasz maila, to podeślę Ci materiały z których się uczę ;]
    Też się wypadku zabierasz na Animatsuri? W takim wypadku zapraszam na panel o origami- bo prowadzi go moja siostra ;] Prawdopodobnie ja też na nim będę ;]
    A wybierasz się jeszcze na jakieś konwenty? ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama :) dziękuję ^^ to miłe ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że Ciebie pamiętam.;)
    Witam znowu w świecie blogowania! :)
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejkaa ;3
    Matko, kobieto, jak ja się za tobą i za twoim blogiem stęskniłam! ^^ Myślałam przez chwilę, że już porzuciłaś blogosferę... :(
    Najważniejsze jest, by pisać o tym o czy chce się pisać, by prowadzenie bloga było czystą przyjemnością. Gdy ktoś to czyta i komuś się to podoba - fajnie, jest bardzo miło, ale co z tego, jeśli do ciebie to nie trafia i robisz to na przymus? Masz swoich wiernych czytelników, którzy kochają twoją twórczość, więc nie musisz się zamartwiać tematyką. ^^ Przynajmniej ja mam zamiar tutaj wpadać niezależnie od tego, czy będziesz pisać nadal o anime czy o czymś zupełnie innym. ;)
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog, będę tu wpadać częściej :). Ja pisze posty dla siebie i dla innych by mogli zobaczyć jak wyglądają moje poglądy na świat itd. Zapraszam do siebie :)
    +obserwuje ;*

    http://zakochanawmarzeniachx33.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę determinacji do działania :) widzę, że posiadasz bloglovin. ja tego nie ogarniam i mam pytanie. czy kożystanie z tego jest konieczne? to prawda, że firma google chce wycofać listę czytelniczą?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany zazwyczaj są dobre (:
    Powodzenia i życzę owocnego powrotu (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejo ! Masz świetny blog i widzę że od mojego odejścia dużo się zmieniło ^.^ Mam nadzieje że jeszcze mnie pamiętasz :) Zapraszam na mojego nowego bloga http://ushinawareta-yume-mio.blogspot.com/ i mam do cb dwa pytania : Cy możesz informować mnie o nn żeby było jak dawniej oraz czy moge dodać cię do elity ?
    Pozdrowienia Mio :**

    OdpowiedzUsuń
  17. wracaj nie znikaj! :)
    a pracę znalazłam przez Agnecję pracy tymczasowej, to dużo ułatwia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za komentarz! Jesteśmy w trakcie pracy nad Raven i są ogromne postępy :) więc się ciesze i mam nadzieje że zdąże na Omakai :) staramy się by wyszło jak najlepiej:) mam nadzieje że nie zawiodę,pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój komentarz mnie rozbroił XD Błagam Cię. A Ty może dodałabyś post jakiś, a nie. Czytelnicy czekają i się niecierpliwią.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na swap powiadasz oczywiście. Pasują Ci kartki z Ostródy? hahahha Pewnie takich jeszcze nie masz xD

    OdpowiedzUsuń